Friday, August 13, 2010

Rahmat dan Nikmat di Rumah Bersama Keluarga Tercinta

Salam 'alaykum, pada tanggal 13 Ogos 2010 hari Jumaat, aku telah membuat keputusan untuk pulang ke rumah di Klang, Selangor buat sementara waktu bagi menyambut Ramadhan dan berbuka serta bersahur bersama Ummi , Abang Amirul, kakak Atiqah dan kucing-kucingku yang bernama Minyoi dan Mikon. :)

Meskipun akan pulang pada esok hari pada pagi Sabtu, tetapi aku tidak kisah, Aku akan mengambil kesempatan ini untuk mencipta kenangan berbuka dan bersahur yg terindah meskipun seketika. Esok dah nak kena 'busy' balik dengan kerja studio dan macam-macam lagi presentation dan tugasan yang perlu disiapkan. Ah, tabah saja lah ye! Lumrah kehidupan sebagai seorang pelajar, lagi-lagi pelajar Perancangan Bandar dan Wilayah ( urban and regional planning )/ Urban planning yang sememangnya 70 peratus bergantung kepada kerja studio merancang dan 30 peratus teori. :)

Memang sungguh nikmat bila berada dirumah, rasa sangat selamat, tenang, segala kemudahan tersedia, makan-minum sudah tersedia, waktu berbuka jangan cakaplah! penuh makanan di meja ALHAMDULILLAH! tetapi, berpatutan lah. Tidaklah melampaui batas . :) Dapat tengok wajah Ummi, kakak, abang. :) Kucing kesayangan.
Yang penting sekali, kemudahan wireless internet broadband yang superrrrrrrrr lajuuuuuuuuuu memudahkan urusan 'mengorek' ilmu dari internet! hehe :)

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi :)

No comments:

Post a Comment