Saturday, August 22, 2009

Siap juga akhirnya projek 6!!!!

fuhuhhhhhh akhirnya setelah bertungkus lumus mengadap kertas A2 sampai tulang belakang aku patah,aku telah berjaya menyiapkan Map Enlargement dan Map Reduction!!fuhhhhhhhhhhhhhhh!
Alhamdulillahhh sangat lega! dan harap2 betullah apa yang aku buat! kalau tak!habislah kene redo balikKkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

Hari ni first day puasa!^_^

Segalanya okay,Parents and siblings balik Melaka,ada berkumpul adik beradik belah ummi kat sana!Aku tak pergi,rugii sangat terlepas makanan lauk pauk orang Melaka yang memang sedap giler yang dikumpulkan banyak2 untuk di lahap kan waktu berbuka puasa nanti!!! Tapi kalau difikirkan balik bagus jugak aku tak pergi,siap juga akhirnya kerja studio!eheh

lepas ni,nak beli kelengkapan untuk studio isnin ni dengan cari maklumat tentang gambar 'portrait' untuk meeting club photo,dengan baca suratkhabar untuk Urban Development dan buat report and then what's next?oh ye terlupa~presentation untuk subjek Hubungan Etnik.WARGHHH!!!! and then next week Merdeka!!Yippi!!

No comments:

Post a Comment