Saturday, July 18, 2009

Atuk Sakit.

salam

tiada lagi khabar yang lebih menginsafkan diri ku ini apabila mendapat berita tentang keadaan atuk.
jadi,petang tadi aku bergegas ke hospital swasta di Melaka dengan Ummi dan Ayah untuk menziarahi atuk.
Semuanya berjalan dengan lancar,keadaan Atuk seemed very well and getting better.
and Insyallah esok aku akan pulang semula ke UTM dan menyambung kembalik pembelajaran,which I have to strive for a bright future!i CAN DO IT!
other than that,sebaik aku balik rumah tadi,kalau tidak mati kebosanan aku kat bilik dorm tu sorang2.hahaha yelah semua org blah balik rumah,ada yang habiskan duit kat KLCC,

haishh tak kuase dah aku nak mengikut.

The most important thing is that,I have to focus on what my main pupose to be in UTM is.
that is,to study URBAN AND REGIONAL PLANNING till I get my phD.
thank youh!

end-

No comments:

Post a Comment